Tati, ty si "bojovica"

18.01.2010 06:41

 

Viem, že niektorí rodičia sa výroky svojich detí zapisujú a dôsledne strážia svoje záznamy, aby mali na čo spomínať, keď budú dospelé. Tento nápad sa mi celkom pozdáva a tak som si povedal, že aspoň niektoré z výrokov našej Hanky zapíšem a uložím do tohto blogu.

Bol piatok večer a ukladali sme sa spať. Od vtedy, čo sme Ježiškovi podarovali na Vianoce najväčšiu Hankinu vzácnosť „sloníkový dudlík“ sa zmenil aj režim večerného ukladania do postele. Dovtedy stačila modlitba, rozprávka a „duda“. Lenže po Vianociach si Ježiško zobral „dudku“ do nebíčka a od vtedy musím pri Hanke zaspávať aj ja. Zvyčajne zaspím skôr ako ona, ešte pri čítaní obligátnej večernej rozprávky a tak sa pritrafí, že do príbehu o psíčkovi a mačičke nechtiac zakomponujem aj z polospánku odriekanú poslednú úpravu daňového zákona alebo nové nastavenie proxy servra a podobne.

V ten piatok sme po modlitbe len tak ležali v posteli a Hanka ma hladila po tvári. Naraz zahlásila: „ Tati, ty si bojovica!“ (pod slovom bojovica, rozumej borovica – Hanka napriek našej neuveriteľnej snahe nevie povedať „r“). Náramne a s chuti som sa na tejto hláške zasmial. Bola pravda, že som sa dva týždne neholil a tak som teda poriadne pichal, ale to krásne prirovnanie určite stálo za to.

Diskusná téma: Tati, ty si "bojovica"

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok